lunes, 20 de junio de 2022

Curso 2021-2022- Fin de etapa

Con estes actividades musicais traballadas durante este curso académico con toda a rapazada do cole despídome esperando que vos vaia a todos moi ben e sobre todo que recordedes que....

 

... a música é a nosa amiga e compañeira, un lugar onde todos e todas temos cabida. 


No Día da Paz traballamos TERRA das Tanxugueiras e é que a música NON TEN FRONTEIRAS
 
 
 
Velaquí un resumo de todas as coreografías traballadas nas distintas aulas


 A carrasquiña e a Muiñeira de Lugo  polas Letras Galegas.

Deixo varias tomas agradecendo aos profes Amparo Borja e Ana as súas gravacións. Buscádevos!



 






E como ben sabedes o día 14 de xuño celébrase o dia da Lingua de signos.

 

Así pois rematamos esta despedida con  Apertas que voan de Paco Nogueiras do seu disco BrincaVai!

 

Agradecerelle a miña amiga Paula, intérprete de signos, que me ensinase a signar o retrouso e poder compartilo con todos os meus alumnos e alumnas.

 

Porque ti es o meu amigo/a miña amiga

Porque nos levamos ben

Poruque ti es o meu amigo /a miña amiga

Distintos e iguais á vez

 

                                          ATA SEMPRE!





No hay comentarios:

Publicar un comentario